Nowy nabytek + recenzja

Hejo, dziś chcę wam przedstawić i zrecenzować źrebaczka (klacz) quarter horse od schleich (13854) z 2017 roku.

Źrebaczek ma zaznaczoną fakturę sierści, głowę zaciekawioną zwruconą w prawo i podniesiony ogonek. Właśnie za ten ogon jest ze mną nie miałam jeszcze modelu z takim detalem więc oto ona :D.
Pod tym ogonem można zobaczyć niestety tylko małą "kulkę plasteliny" z czego jestem troszkę zawiedzona ale przynajmniej nie zginęło to w procesie odlewniczym. 
Klacz ma nieregularne uszy oby dwa skierowane na boki.
Z przodu widać lekko ziarnistą odmianę ale na zdjęciu nie widać tego aż tak mocno.
od spodu widać napisy ;-; przynajmniej nie są wypukłe ale za to jest to czego nie daruję a jest u źrebaczków - napisy na nodze, nienawidzę ich chodź ta mała raczej nie pujdzie na Customa to i tak jest je trudno spiłować/ściąć skalpelem/ukryć na zdjęciu. Oprucz tego posiada strzałki kopytne ale kasztany już nie. 


Tu bardziej widać ziarnistą odmianę i nieregularne uszy.
Tu można zauważyć nalewkę w formie kulki na ogonku. 


Rozmiar jak przeciętny źrebaczek.

Klacz kuca rasy dartmoor schleich (13873) 
Klacz pełnej krwi arabskiej schleich (13908)
klacz american saddlebred schleich (13912)


To wszystko na dziś. Jeśli macie jakieś propozycje imion dla tej dziewczynki to piszcie w komentarzach ponieważ na razie jeszcze nie ma imienia. Możecie pisać również czy jest jakiś model którego chcieli byście przeczytać renenzję może akurat mam go na półce :)
Paaa ❤️

Komentarze

  1. Świetna recenzja :D. Ja akurat nie mam pomysłu na imię, ale jak coś wymyślę, to tu napiszę :).
    Źrebaczek przesłodki, ale teraz niestety już raczej ich nie zbieram – idę w dorosłe modele koni (w skali SM, chociaż źrebaki właśnie w tej skali są przesłodkie i będę musiała jeszcze jakiegoś dokupić do mojego jedynego c:).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że znajdziesz bo np. na allegro czyli tam gdzie zamawiam jest coraz mniej pojedyńczych modeli w tej skali zdobyłam jednego i mam chęć na jeszcze inne :)

      Usuń
  2. Hmmm, ja jeśli szukałabym źrebaka z podniesionym ogonem to wybrałabym to rasy mustang firmy Collecta. Wykonanie o niebo lepsze :') Co do imienia, może Runda, Mozaika albo Ironia?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie na pewno też bym się rozejrzała ale kupiłam ją tak na prawdę od razu jak ją zobaczyłam, ponieważ jak ostatnio odwiedziłam pobliski sklep smyk w którym jest sporo modeli (a miałam nadzieję że nawet inne schleich 2021 żeby zobaczyć na żywo modele nieprzekonujące mnie ) gdzie bardo się zawiodłam ponieważ 3 półki koni zamienili na dinozaury a półkę z akcesoriami na taką z podrubkami koni a została jedna półka schleich z której wybrałam właśnie ją.
      A jeśli chodzi o imiona to bardziej podoba mi się Runda i chyba to wybiorę :D
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Żyję! Powrót? - Nowy Custom

Zapowiedzi Schleich 2024 - Doczekaliśmy się!

Przegląd zdjęć marzec-wrzesień 2023