Nowy custom. Poznajcie Sweety

 Witajcie!

Dziś chcę wam pokazać takiego małego Customa, którego niektóży mogą już znać. 


Poznajcie Sweety, którą niektóży mogą kojarzyć z opowieści p.t. "Unida, co zakopano czas odkopać...". Pomalowałam ją tylko dla tego żeby mieć dobry odpowiednik Unidy w wersji źrebaka. 


Konik jest pomalowany na maść myszatą, i nie ma żadnych odmian.


Jeśli chodzi o model który był ofiarą to był to źrebak rasy Rasy Dartmoor Hill  (88735) od collecty.

Model ma wyrzeźbione strzałki kopytne kasztan już nie, ale ja je domalowałam :).

Nie zrobiłam mu białek w oczach ponieważ..hm.. w sumie sama nie wiem czemu x).


Chciałam zrobić jej szarą skórę na pyszczku w innym odcieniu, ale moim pastelom średnio się to spodobało i prawie wogłule tego nie widać. 



Oczywiście nie ma napisów firmowych.

Na koniec muszę wam pokazać jak Sweety słodko wygląda ze swoim przyjacielem w malowaniu firmowym.

Możecie napisać w którym wydaniu podoba wam się bardziej. A ja się już żegnam,

Papa! 



Komentarze

  1. Bardziej podoba mi się w wersji myszatej, jakoś lepiej pasuje - fajnie wyszło!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna :). Lepiej wygląda jako myszata :D.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super wygląda w tej maści! Z powodzeniem może udawać konika polskiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, i właśnie poddałaś mi pomysł na jej rasę :D

      Usuń
  4. Prześliczna! <3 Przypomina mi moje myszate puszki, bardzo ładnie wyszła. :>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Żyję! Powrót? - Nowy Custom

Zapowiedzi Schleich 2024 - Doczekaliśmy się!

Przegląd zdjęć marzec-wrzesień 2023