Wróciłam, a ze mną mnóstwo zmian!

Hej, hej!

W końcu, po ponad 3. miesięcznej przerwie!
Bardo przepraszam was za taką przerwę. Najpierw chciałam zrobić remont bloga aby dopasować go do profilu na Instagramie. Jednak odkładałam to tak długo (i w sumie bardo dobrze), że stwierdziłam, iż to nie dla mnie. W sensie Instagram. 
Do bloga miałam wypalanie musiałam go zostawić jednak już wracam 💞.
Ale ale, pewnie spytacie - co tu się u licha stało?
No to jednym słowem jednak był remont 😅.
Czułam wypalenie do tej strony i chciałam zacząć w nowym stylu a więc pozwólcie, że przedstawię wam Licorne Studio ⭐.


Licorne Studio 
Witaj w magicznej krainie!

    • Dlaczego Licorne?
Licorne - z francuskiego jednorożec 🦄.
Modele koni są w pewnym sensie magiczne i niesamowite - zupełnie jak jednorożce.
Z racji, iż przedstawiam wam moją twórczość mamy Studio.
Z racji, iż jest to magiczne i niesamowite mamy - jednorożec urozmaicone innym językiem czyli - Licorn.


    • Glow up!
Od Stajni Divy do Licorne Studio!
Chyba widać ten przeskok, jednak jest to zmiana na dobre.
Dzięki temu blog ożywi się od nowa. Nabierze nowej estetyki, nowego stylu. Nowego "ja". 
Stworzyłam go w jakimś sensie od nowa. Z doświadczeniem które zostało mi po poprzednik "wcieleniu" tego bloga.


    • Co tu znajdę?
To co do tej pory. Może za wyjątkiem hobby horsów. Stwierdziłam, że lepiej skupić się na jednym nurcie - modelach.
Na pewno będą tu:
• estetyczne recenzje 
• sesje zdjęciowe 
• tutoriale 
• moje akcesoria
• customy mojego autorstwa 
• i wiele więcej 


Mam nadzieję, że się wam spodoba.



 Do następnego!  

Komentarze

  1. Hej, fajnie, że wróciłaś! Jak widać każdy czasem potrzebuje odpoczynku. U mnie taka przerwa to 4 lata była, heh.
    Mam nadzieję, że teraz milej Ci się będzie bloga prowadziło ;)
    Pozdrawiam!

    thewindwood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Tak to prawda. To sporo nawet, ale super, że wróciłaś bo jak widać nas tu coraz mniej niestety :(.
      Dziękuję i również pozdrawiam :D!

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że wróciłaś! Nie mogę się doczekać nowych wpisów <3 Nowy wygląd bloga jest cudownyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy ponownie! Ja chyba też powinnam niedługo się zebrać do napisania nowego posta :')
    Pozdrawiam!

    PS Nowy image bloga jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wyczekiwać ^^! Dziękuję bardzo i również pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Żyję! Powrót? - Nowy Custom

Zapowiedzi Schleich 2024 - Doczekaliśmy się!

Przegląd zdjęć marzec-wrzesień 2023