Leśna sesja

 Hej.

Dziś będzie post z sesji w lesie a dokładniej z sesji w małym lasku oraz na łączce. A więc zaczynamy :).


Pierwsze zdjęcie z fiordem od collecty na kamieniu. Takie trochę jak by się nie wyostrzyło.. hm nie wiem co tu się zadziało hah.


Znów fiord :) bardzo lubię to miejsce z tym mchem, jak jest dobre światło to jest jeszcze lepiej. 


Ten koń jest mega fajny do zdjęć, serio tylko ma trochę wielkie kopyta. 


Moje najlepsze zdjęcie Snoppiego, pewnie niektórzy już je znają z jego opisu.



Bardzo polubiłam zdjęcia na łąkach są takie proste i nie wymyślne. A wy co myślicie?

I poraz kolejny fiord, tak ja wiem ale on jest taki urokliwy. Ostatnio jeździ na prawie każdą sesje. 
Klacz connemara z 2017 roku od schleich, przeze mnie nie słusznie nie doceniana pod kątem zdjęć. Jest bardzo fotogeniczna. 

Od tej strony też pięknie wygląda.
Moja Mexi w końcu się doczekała zdjęć w plenerze. To zdjęcie chyba nie jest zbyt realistyczne ale podoba mi się c:.

I kolejne zdjątko z tej miejscówki, ale serio jest bardzo ładna. Ja już tak mam że jak znajdę jakieś miejsce to robię tam zdjęcia wszystkich modeli jakich mam.

I kolejny koń niedoceniany przeze mnie a naprawdę spoko zdjęcia z nim wychodzą. 


Oto ostatnie zdjęcia z tego miejsca, teraz pora zmienić scenerię. 
A teraz wchodzimy na skalę a mówiąc po mojemu na "wielką skalę". Może tak ta klacz u mnie nazywa się Layla będzie mi łatwiej mówić, tak czy siak bardzo ładnie wygląda w tym świetle. 


I mój ukochany Kokos czyli tak na prawdę bodziak w końcu to mój pierwszy schleich ale i tak wychodzi pięknie, nie sądzicie?

A teraz znów zmiana scenerii, wracamy do mchu tylko z lepszym światłem. Layla jak widać lubi pozować w lesie. 
Ah.. te zdjęcia z Justyfim jeszcze w żadnym nic nie sknociłam.. ciekawe jak..
Klacz haflinger od schleich, z pysia jest tak słodka, i jest kolejnym (już 3) puki co nie docenianym modelem pod względem zdjęć u mnie oczywiście.
I Etos też tu pasuje. 

I ostatnie zdjęcie Nigero aparat postanowił że nie wyostrzy mu łba ;/.

To już wszystko na dziś. Sorki że taki chudy ten post ale nie miałam dziś więc czasu. A, no i piszcie które zdjęcia wam się podobają najbardziej. 
Do następnego! 


Komentarze

  1. Zdjęcia na łące + Justify najbardziej mi się podobają! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja na łące są najlepsze zdjęcia :D, mi się zwłaszcza podoba to z Catch Me. A też mi się podoba to z mchem ale musi być ładniejsze światło.
      Pozdrawiam również :-)

      Usuń
  2. Dziękuję.
    Pozdrawiam również :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Żyję! Powrót? - Nowy Custom

Zapowiedzi Schleich 2024 - Doczekaliśmy się!

Przegląd zdjęć marzec-wrzesień 2023