Schleich 2021 - recenzja 2 modeli!

Cześć! Dziś przychodzę do was z recenzją 2 modeli firmy schleich, a dokładniej z wałachem niemieckiego kuca wierzchowego (13926) oraz z ogierem mustanga sorraia (13915) oba to nowości tego tego roku ❤️
(Z góry przepraszam za przejaśnienia na zdjęciach ale coś się stało dziś z moim telefonem)

Więc na pierwszy ogień pójdzie ogierek. U mnie otrzymał on imę Soari do końca sama nie wiem czemu ale raczej przez tą rasę. Model jest ukazany w fazie galopu (chyba) szybszego, jest maści myszatej.
Mold ma u mnie plusa za to że głowa jest lekko przechylona w prawo to ucho również jest skierowane w tą stronę.
Jeśli chodzi o spodnią stronę modelu to ma mało napisów przynajmniej na brzuchu nie są przesadnie wypukłe. Poza tym na jednej z tylnych nóg jest napis co może trochę przeszkadzać w zdjęciach :/
A jeśli chodzi o elementy realistyczne to naprawdę się postarali z tym co ma pomiędzy tylnymi nogami strzałki kopytne też obecne :)
Konik posiada również pręgę grzbietową ale na moim Soarim coś nie wyszło i jest trochę krzywo >.<
Jeśli chodzi o głowę to ma lekki garbonosek a tak to jest szczegółowo wyźeźbiona (zignorujcię opartą chrapkę dostałam do w kartoniku bez źadnej foli wraz z kucykiem..) grzywa i ogon nie są pozostawione bez cieniowania :)
Wielkość no.. jest dość spory 
Klacz kuca rasy dartmoor schleich (13873) 
Klacz pełnej krwi arabskiej schleich (13908)
klacz american saddlebred schleich (13912)


Temat sesji zdjęciowych to polecam robić je "na dziko" w sensie bez jeźdźca bo siodło wchodzi na grzywę i wchodzi za bardzo na zad w sumie sami zobaczcie 
Okej, myślę że już dużo się opisałam o mustangu więc teraz przejdźmy do kucyka :D
Kucyk jest ukazany w pozie stępa i zamieża skręcić w lewo jest maści ciemno gniadej. U mnie nazywa się Alex bo przypomina mi kona z mojej stajni który wygląda podobnie. Przyjźyjmu się mu bliżej.
Dobra co my tu mamy? Fajny pysio nogi nie zbyt grubiutkie (na moje oko ;)) ale stop! Co się podziało tam na dole na czterech nogach mamy cztery odmianki ale wszczędzie szare kopyta a weduk genetyki powinny być one kremowe  albo chociaż jaśniejsze. Ja takie zjawisko u schleich nazwyam "odmianki na siłę" bo robią odmianki a  kolor kopyta to nie ważne. Oprucz tego koniś ma bardzo pożądanie zrobione koreczki. Cała jego poza i on przypomina mi takiego wysportowanego kucyka na którym wszyscy chcą jechać na zawody :D
 z góry wygląd wszystko spoko. 
Od dołu można zobaczyć podkowy i strzałki kopytne. Napisy są mało widoczne bo jest ciemniej maści a tego na nodze napisu na razie nie znalazlam. 
Pysio tak już wspominałam jest słodziusi z niektórych ujęć widać szarą skurę na chrapkach.
Sesje zdjęciowe jest okej ale przez koreczki ja go widzę ale o z jeźdźcem ale na padoku w kanarki podczas odpoczynku. Tak wygląda w siodle i z jeźdźcem.
Wielkość no jest to kucyk u mnie na półce jest średnim kucykiem.
Klacz kuca rasy dartmoor schleich (13873) 
Klacz pełnej krwi arabskiej schleich (13908)
klacz american saddlebred schleich (13912)


To wszystko na dziś. Mam nadzieję że wam się podobało i dotrwaliście do końca hah. W komentarzach możecie pisać czy przygarneliście jakiegoś z tych 2 koników lub czy macie to w planach ^^
Możecie również ocenić tło na zdjęciach bo nie dawno je kupiłam i to był tak naprawdę mów pierwszy raz ze zdjęciami takiego typu. 
Do następnego paaa 

Komentarze

  1. Planowałam kupić te dwa, może na customy, ale chciałam co nieco się o nich dowiedzieć. No i stwierdziłam, że nie ma mowy i ja ich nie kupię >.< Schleich bardzo mnie zawodzi i wolę się skupić na kupnie wycofanych modeli.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kucyka to jest dobry na Customa
      A jeśli o wycofane konie chodzi to ja też poluję na niektóre :)

      Usuń
  2. Dziękuję, mam nadzieję że jakoś się nauczę i nie będzie widać tych ścianek po bokach hah

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę bardzo mi się podobają oba i lądują na chciejliście. Dziękuję za opis, będę zaglądać częściej. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to dla mnie wielka motywacja ❤️
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Dziękuję Ci za te opisy – do mustanga mnie przekonałaś i będę musiała go mieeeć, to jest chyba jeden z najlepszych tegorocznych nowości :D.
    Tak w ogóle to świetne te opisy, czekam na kolejne :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo kolejne już są w wersjach roboczych ❤️
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Żyję! Powrót? - Nowy Custom

Zapowiedzi Schleich 2024 - Doczekaliśmy się!

Przegląd zdjęć marzec-wrzesień 2023