Poznajcie mojego 2 Breyera, czyli trochę o saszetce breyer Stablemates seria 3 (unpacking + recenzja)

Czeeść! Dziś chcę wam przedstawić mojego 2 breyera stablemates (chodź breyera ogólnie też :) ) 
Ale za nim to, chciała bym was przeprosić za krótką nieobecność, ale od piątku (tamtego) mam nową lekturę szkolną do czytania która na moje czytanie jest dość gruba a uwierzcie mi nie jestem molem książkowym co jeszcze nie ułatwia sprawy, oprócz tego musiała do mnie przybyć "gwiazda" tego postu :D i teraz zamierzam pisać posty mniej więcej raz/dwa razy w tygodniu. Dziś chcę "na żywo" otworzyć z wami saszetkę od breyera z okazji 70 lat firmy z 2020 r. W środku znajduje się jeden z (jak dobrze pamiętam) dziesięciu modeli, na razie przedstawię wam je i opowiem bo jest parę które lepiej niech nie znajdą się w tej torbie, tak czy siak troszkę się boję. Tak wygląda torebeczka,
Poznamy teraz konie które mogą tam być, będę się wyrażać głównie (ale opiski też będę :3 ) takimi "poziomam" od 1 do 3. 1 - chcę mieć na pewno, 2 - może być ale nie koniecznie i 3 - proszę wszystko tylko nie to. A więc zaczynajmy :D



Na pierwszy ogień dałam jednego z dwóch dekorów - "drewnianego". No pokochałam breyery za realizm i szczegóły a tu mam drewno co średnio mi odpiwiada więc 3 (zaczynamy nieźle XD)

Kolejny konik to drugi dekor tym razem gloss, chciała bym go za pozę ale gloss mnie nie przekonuje. Jego lewelem za tem jest 2.

Tu jest model specjalny, ale jest wręcz nie możliwe go trafienie jak breyer pisał na swojej stronie na modele specjalne są 12% szans żeby je mnieć w sumie nawet lepiej bo, nie kompletnie mi się nie podoba co już nasuwa lewel 3.
Drugi model specjalny (nie potwierdzony) mam takie zame zdanie jak do drewnianego: 3.


Tera przechodzimy już do zwyczajnych koni. Ze zdjęcia mnie nie przekonuje ale może na customa.... ale tak czy siak: 2

Kolejny konik zwyczajny, no również nie nie przekonuje ze zdjęcia, może trochę cieniowanie ale ma 2.

Ten mnie urzekł pozą nie zbyt dynamiczną ale też nie zwyczajną ładnie jej w tej maści,te kopytka, chyba więcej nie potrzeba mówić: 1 :)

Taki słodziaczek, jest pzepiękny pod wszystkimi względami, na 100% piziom 1.


Ten oto pan to mój fawory bardzo chciała bym żeby był w tej saszetce mold jak i cieniowanie bardzo przypadła mi do gustu, chyba oczywiste że ma 1 :D

I ostatni przecudny siwek  trochę mnie zastanawia na jakiej podstawie to jedno kopyto jest kremowe a inne szare skoro wszystko jest nas nimi tak samo, ale i tak mi się podoba więc poziomek 1 <3

Dobrze, skora znamy wszystkie warianty to zobaczmy kto trafił do mnie...
Uwaga uwaga...
Jej! 
 kuc Connemara! Klacz bardzo się cieszę ponieważ, jest to model na którego szczerze mówiąc nie zauważyłam dokładnie na zdjęciach ale bardzo mi się podobała. Mega się cieszę :D 
Imię otrzyma Mexicana ponieważ jak niektórzy z wam mogą znać taki model tylko trad z filmu Uli z kanału YouTube Koniki Ursza podczas robienia portretu konia (Mexicany) jej koleżanki , teraz w mojej głowę podczas patrzenia na ten model po prostu widzę Mexicanę, e.ze względu na mold bo konik się różni :). 
Model ogólnie cudny trochę mi smutno ponieważ w maści nie ma ani odcienia brązu ale cóż i tak jestem zakochana hah.
Ten profil kojarzy mi się z tym jak by wychodziła z piasku i wokół unosiła się piasek. 
Tutaj się świeci.. czy tylko mi się tak wydaje?
Od spodu widać rozstaw tylnych nóg ale dzięki temu model jest bardzo stabilny. Oprucz tego widać również napisy nadal mnie zadziwia to że breyer daje ich tak mało :D
Tylko mi się wydaje ten ogonek taki "chudy" w odcinku mniej więcej końcowym? Nie wiem jak to lepiej określić ale widać na zdjęciu.
Mój telefon bardzo lubi zbliżać breyery i tu i na kolejnym, ze schleich'ami tak sobie nie radzi hah.
Plusem również jest to że ona może "dębować" a dokładniej gdy prawie się przywróciła w tył to stanęła w takiej pozie co (na moje oko) w miarę realistycznie oddaję pozę dębowania.



Teraz przechodzimy już do wielkości no wiecie jest to Stablemates więc jest miej więcej mało mniejszy od źrebaczka schleich.
Klacz kuca rasy dartmoor schleich (13873)
klacz pełnej krwi arabskiej schleich (13908)
klacz american saddlebred schleich (13912)
źrebak AQH schleich (13854) (o niej też więcej tu: KLIKU!)
Z okazji że posiadam już jednego breyera stablemates z nim też porównianie tej to Justify (ktoś może znać z pinteresta(◕ᴗ◕✿)) z 2018 lub 2017 nie pamiętam dokładnie ale raczej jak ktoś zainteresowany to znajdzie :).
i jeszcze porównanie z kucykiem szetlandzkie collectA (88606) ponieważ są takiej samej wielkości.

To wszystko na dziś szczerze myślałam że mniej się rozpiszę ale pozory czasem mylą ha. Po opis innego konia z tej saszetki zapraszam do mojej koleżanki Mai z bloga Stajnia Anagora (KLIKU KLIKU!) nie zdradzam jakiego c:. Piszcie co sądzicie o Mexi i jeśli zamówiliście taką saszetkę to kogo mieliście i czy jesteście zadowoleni. Do następniego i papaa ❤️

Komentarze

  1. Gratuluję modelu! Ja nie mam akurat żadnego smyka, chociaż chciałabym :') Aktualnie jednak zamówiłam chyba wszystkie kolory wstążek rypsowych i satynowych oraz materiały do derek, więc zamiast konika będę miała co robić pozostałym :D
    Pozdrawiam!

    PS Ja jedyną saszetkę jaką miałam to taką mini whinnies, trafił mi się model decor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję modelu i życzę powodzenia w szukaniu na allegro jest parę chodź coraz mnie takich nie do malowania ja zaryzykowałam saszetką, którą polecam ale już się rozeszły niestety
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Ja mam kuca indiańskiego (ten w rude łaty) i miał w sumie dwa posty u mnie – jeden jako w firmowym malowaniu, a drugi… jako custom (https://gold-horses.blogspot.com/2021/01/pierwszy-custom-w-2021-doris.html). Jeszcze przed nim trafił do mnie ten kasztanowaty kuc i on jest przecudowny na żywo *.*
    Czyli nie tylko mi Mexi skojarzyła się z Mexi, haha :'). A w ogóle gratuluję zdobycia tego modelu, bo on jest moim wymarzonym… hah :).
    W sumie mi wszystkie się podobają, oprócz dekorów (ale gloss też mi się podoba – tylko poszedłby na customa…) i wszystkie bym chciałam mieć ^^.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że mamy podobne poglądy na temat dekoró i skojarzenia hah
    Posty na pewno przeczytam :D
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Żyję! Powrót? - Nowy Custom

Zapowiedzi Schleich 2024 - Doczekaliśmy się!

Przegląd zdjęć marzec-wrzesień 2023