Q&A - odpowiedzi do pytań!

 Witajcie

Dziś będę odpowiedzi na pytanka do Q&A, a więc zapraszam!

1. Od kiedy kolekcjonujesz modele koni?

Od około 2017 chodź przed tym właściwym zbieraniem były 4 etapy:

1. Początki czyli wyjęcie z kąta takich koni z grzywą z włosia jakichś pegazów, jednorożców itd.

2. Odkrycie firmy collectA w Rossmanie oraz stopniowe jej wykupienie stamtąd 

3. Trzymanie koni w pudle i odkrycie schleich 

4. Przeniesienie koni na półkę i testowanie różnych firm, czytanie i dowiadywanie się nowych rzeczy na ich temat (ten etap trwa nadal)


2. Ile masz modeli koni?

Po ostatnich zakupach 77.


3. Czy oprócz malowania customów robisz też akcesoria (jeżeli tak, to pokażesz kiedyś?)?

Tak, ale nie jest to moja mocna strona bo lubię tylko swoje czapraki wkleję tu kilka zdjęć.




i coś z czego jestem najbardziej zadowolona bo jak nie lubię i nie umiem robić kantarków spróbowałam zrobić jeden dla Fantazji czyli mojego jedynego konia w skali 1:12 i wyszło nawet spoko.



Oprócz tego robiłam jakieś drągi i owies, derki i inne rzeczy ale nie chcę wstawiać wszystkiego na raz. 


4. Masz konto na instagrama lub facebook?

Prosta odpowiedź: nie :). 


5. Czemu akurat blogger?

Hm... patrząc pod innymi względami to taki YouTube nie jest dla mnie bo mimo że lubię tak "gadać do siebie" to jednak kamera mnie trochę stresuje X). Oprócz tego wolę robić zdjęcia, a jak miała być tak blogować na instagramie to nie ma w tym większego sensu więc jestem tu.


 6. Skąd zainteresowanie hh?

Przeglądając YouTube znalazłam film z "pluszową głową konia na kiju" co mnie bardzo zainteresowało po obejrzeniu tego filmu (nawet pamiętam jaki więc daje link --> KLIK!) zaczęłam o tym czytać i w końcu kupiłam pierwszego hobby horsa.


7. Jeździsz konno? Jeżeli tak, to na jakim koniu?

Tak jeżdżę konno, na różnych koniach stajennych, nie mam swojego.


8. Ulubiony i znienawidzony przedmiot w szkole?

Ulubiony.. chyba geografia a znienawidzony wiem że to zabrzmi strasznie dziwnie ale plastyka bo trzeba wszystko robić "książkowo" a nie można wyrazić siebie, mam nadzieję że zrozumiecie o co mi chodzi.


9. Ulubiona rasa i maść konia?

Rasa to fiord a maść u fiordów to wszystkie a ogólnie to taka izabelowata z lekkimi jabłuszkami coś w stylu haflingerów.


11.Ulubiony kwiat

Nie zbyt znam się i nie zbyt zajmuję się naturą, ale z tych podstawowych to chyba róża hah.


12.Ulubione dzikie zwierzę

Nie licząc koni to sama nie wiem ale kiedyś tygrys bengalski.


13.Pieseł (będziesz wiedziała o co chodzi)

Właśnie nie do końca wiem o co chodzi więc po prostu wam go przedstawię. Nazywa się Lacki i jest rasy Cavalier king charles spaniel maści tricolor, ma powiedzmy 9 lat bo będzie to dopiero 30 marca c:.




14. Znienawidzone zwierzę
Jasne że, komary, pająki i inne takie.

15.Ulubiony przedmiot w szkole
Było już takie pytanie ale powtórzę: Geografia.

16.Znienawidzony przedmiot w szkole
To też już padło ale: Plastyka bo wszystko ma być "książkowe" a często nie po naszemu.

17.Ulubiony model jaki masz
Inny niż jakikolwiek fiord w mojej kolekcji to... mam dużoo: Divę czyli klacz arabską schleich, Dante ogier hanowerski schliech, moje 2 (jedyne) breyery Mexi i Justify, Billy (najstarszy model z całej kolekcji)  ogier AQH schleich, Czaklina czyli klacz kędziorka (zapomniałam pełnej nazwy) collectA i oczywiście Fantazja (o której już wspominałam) klacz pełnej krwi angielskiej collectA deluxe 







(teraz bardzo przepraszam za tło ale Fantazja jest za wielka do tego tła XD)



18. Znienawidzony/najmniej lubiany model jaki masz
Wszystkie moje nie udane prace 🙈

19. Twój najlepszy Custom
Totilas, który ma swój opis na blogu --> TU!

20. Twój najgorszy Custom
Abby, czyli źrebaczek który miał być jelonkiem ale stał się gniadoszem. W dodatku podczas zmywania starej maści zostały kawałki wacików kosmetycznych których nie zauważyłam a na koniec jeszcze na dobitkę ma efekt ziarnistości. (zdjęcie na stronie z customami)

21. Twój ulubiony hh
Willy (jest w poście o hh --> KLIK!)

22. Twój najmniej lubiany hh
Nie mam, uwielbiam wszystkie :D. 

23. Wymarzony model?
Hm.. jeśli chodzi o takie do kupienia to ogier arabski collectA deluxe w malowaniu które wyjdzie we wrześniu 2021, wycofany ogier fiordzki od schleich oraz jakieś breyery dalej. A jeśli chodzi o wymarzonego to albo taki kłusujący szary fiord lub jakiś leżący konik a no i skoczek :D.

24. Kim chcesz być w przyszłości?
Gdzieś na początek nauczyciel 1-3 ale gdzieś poprzeplatana jazda konna, taka bardziej zawansowana.

25. Czy wiążesz swoją przyszłość z końmi?
Tak.

26. Dokąd odbyłaby się Twoja wymarzona podróż?
Nie przepadam za podróżami ale chyba spowrotem na wyspę Grecką - Rodos ale chciała bym tam jakąś wycieczkę z koniem.

27. Jakie masz największe marzenie?
Mieć własnego konia, ale puki co to jeszcze dość długa droga do tego.

28. Masz rodzeństwo?
Tak, młodszą siostrę Kingę.

29. Masz zamiar kupić model Breyer Traditional?
Mam taki zamiar ale trochę jeszcze bym musiała odkładać, na razie jestem na stablemates potem może przejdę w classic chcę to zrobić tak stopniowo, na razie i tak przyciąga mnie collectA deluxe w lepszej cenie. 

30. Jak masz na imię?
Wiktoria.

31. Masz jakieś zwierzę?
Tak, psa Lackiego opisywałam go wyżej :). 

32. Czy każdy Twój model ma imię?
Tak, chyba że nie mam pomysły to są trochę czasu bezimienne.

33. Skąd wzięło się Twoje zainteresowanie końmi, a później modelami?
Najpierw zaczęłam grać w SSO z reklamy w telewizji, jakoś tak później zaczęłam kupować książki i się coraz bardziej wkręcać potem wyjęłam z szarego kąta moje koniki totalnie plastikowe z taką grzywą z włosia. I w tym momencie życia zaczęłam jeździć na prawdziwych koniach, przy czym odkryłam collecte w Rossmanie która wylądowała w pudle z nielicznymi schleich. Po oddaniu tamtych plastikowych koni siostrze inne dostały pierwszą półkę, a nawet 2 bo do tej pory klacz i ogiery z wałachami stoją oddzielnie, po tym weszły hobby horse. Teraz mam okres testowania różnych firm.

34. Ulubione jedzenie?
 Pizza Margherita :-D.


To wszystkie pytania jakie otrzymałam, dziękuję każdemu kto je przesłał, i widzimy się w następnym poście 
paa!

Komentarze

  1. Śliczne akcesoria!
    Gratuluję miesiąca, u mnie ostatnio wybiło 8 miesięcy – zanim się spostrzeżesz, u Ciebie też będzie już roczek :').
    Mnie też stresuje kamera, nigdy nie umiem spokojnie stanąć przed nią c:.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję miesiąca na bloggerze!
    Bardzo przyjemnie mi się czytało ciekawostki o Tobie.<3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Żyję! Powrót? - Nowy Custom

Zapowiedzi Schleich 2024 - Doczekaliśmy się!

Przegląd zdjęć marzec-wrzesień 2023