Breyer Classics - Zestaw do pisania.. kredą?

 Cześć!
Dziś przychodzę z obiecanym opisem mojego breyera classic. Więc zaczynajmy!

Konik przyszedł z kredą i gąbką. Może to odrobinę dziwne że kupiłam taki zestaw ale uwierzcie mi że naprawdę warto. Kosztuje około 90 zł. a mamy pięknie wyrzeźbionego konia (tylko trzeba go troszkę podrasować) a przy okazji 4 kawałki kredę (w kolorach: biały, zielony, niebieski, czerwony) i gąbeczkę. Za pomocą tych narzędzi można go używać jak tablicy. Dzięki temu wymyśliłam np. sesję typu indiańskiego a ściślej mówiąc można namalować mu takie wzorki które potem bez problemu zmażemy. 

Zestaw jest już wycofany był produkowany w latach 2013 - 2018, a ja zdobyłam go z monocerusa ale na allegro więc popularnością się nie cieszy. Koń przyszedł cały calutki czarny, teraz już tak nie jest bo go podrasowałam: pomalowałam na szaro kopyta i naglosowałam oczy i chrapy a i jeszcze dodałam kasztany. Z racji że koń jest cały czarny a "Czerń" to po hiszpańsku Negro to postanowiłam że trochę to zmiękczę a więc u mnie koń nazywa się Nigero. Jest to ogier rasy morgan.
Model jest pokazany w dostojnym kłusie a moldem jest Morgan Stallion czyli po prostu ogier morgan. Wyrzeźbiony został przez  Sommere Prosser w 2007, (czyli forma jest starsza ode mnie ;-;) a numer seryjny to 4089.

Konik nie ma kasztanów, ale za to ma strzałki kopytne i.... 
..żyłki na łbie. To znaczy.. mój ma jedną bo z drugiej strony wygląda to troszkę jak by mu ją wycieli..? Nie pytajcie, tylko zobaczcie specjalnie się pobawiłam jasnością żeby było lepiej widać.

A jeszcze zapomniałam wspomnieć o pięknych zmarszczkach na szyi ^^.


Przy okazji wydać że dziurka do "oddychania" jest dość mała. Ogierek ma prześliczny ogon i ogólnie cały jest urokliwy i bardzo Fotogeniczny.. jeśli aparat postanowi go wyostrzyć.

Na wielkości się niestety nie znam to jest mój pierwszy breyer classic, ale macie porównanie więc sami oceńcie c:.
Breyer stablemates Justify 
Źrebak AQH schleich (13854) (o niej też więcej tu: KLIKU!)

Klacz kuca rasy dartmoor schleich (13873)

Klacz czystej krwi arabskiej schleich (13908)

Klacz american saddlebred schleich (13912)

Klacz pełnej krwi angielskiej CollectA deluxe (88634)

Breyer traditional Catch Me


To wszystko na dziś jeszcze daje zdjęcie z sesji.. to się powoli robi tradycją.

Do następnego, pa.


Komentarze

  1. Ląduje na mojej chciejliście od zaraz! Ten model jest cudny , myślę, że ślicznie by się prezentował jako siwy jabłkowity *.*
    Ale na chciejliście jeszcze przed Kredakiem jest jeszcze jeden classic… c:
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja z jabuszkami by my było do pyska. Są modele ładne i ładniejsze :p

      Usuń
  2. Ładny model ❤️ Gratuluję zakupu ^. ^ Mold 4 lata młodszy ode mnie 😂 Ja bym się raczej nie skusiła, nie moje klimaty. Chociaż... To malowanie kredą wydaje się być bardzo ciekawe.
    Pozdrawiam,
    Riley
    z
    Diamond111rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny model ❤️ Gratuluję zakupu ^. ^ Mold 4 lata młodszy ode mnie 😂 Ja bym się raczej nie skusiła, nie moje klimaty. Chociaż... To malowanie kredą wydaje się być bardzo ciekawe.
    Pozdrawiam,
    Riley
    z
    Diamond111rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowego konika! :)
    Szkoda trochę, że nie widać za bardzo oczu, bo jestem ciekawa jak się prezentują po przemalowaniu, no ale z doświadczenia wiem, że światło (i aparat) nie sługa .

    P.S. Sommer Prosser jest płci żeńskiej c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i zaraz poprawię bo wyczytałam na identify your breyer i tam chyba było nie odmienione..

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Żyję! Powrót? - Nowy Custom

Zapowiedzi Schleich 2024 - Doczekaliśmy się!

Przegląd zdjęć marzec-wrzesień 2023