Dwa nowe modele w skali Stablemates i małe zmiany na półkach.

 Witajcie!

Dziś chcę wam przedstawić dwa nowe modele w skali SM. Obydwa to prezent od Stajni Anagory, z okazji dnia przyjaciela który był 9 czerwca. No właśnie 9. a jest 30., czemu opisuję je tak późno? W sumie nie wiem tak jakoś wyszło x). A Więc tymi dwoma modelami które zagościły na moich półkach są Breyer Stablemates (6900c) Standardbred oraz Breyer Stablemates (6900f) koń Arabski.

Tak się prezentują razem. 

Jako pierwszego do dokładniejszego przedstawienia wybrałam Standarbrida.
Mold to Standardbred, wyrzeźbiony przez Kathleen Moody został wprowadzony w  1998 roku.
Konik jest wałachem i u mnie otrzymał imię Miro. Jest maści.. hm .. raczej izabelowatej ale strasznie błyszczącej.  Ma odmiany na prawej przedniej i prawej tylnej nodze, oczywiście kopytka tam są kremowe ^^.
Model przedstawiony jest w kłusie, ma czysto biała grzywę i ogon.
Jak to u SM'yków bywa nie ma ani kasztan ani strzałek kopytnych.
Uszy ma zwrócone do tyłu...
...a na pyszczku ma odmianę - gwiazdka przechodzącą w strzałkę.
Nozdrza są szeroko rozdęte, a grzywka rzucona na jedną stronę.
Najbardziej smuci mnie to że model ma płaską, totalnie płaską klatkę piersiową.


Co do rozmiaru, jest to przeciętny SM'yk.

Źrebak AQH schleich (13854) 

Klacz kuca rasy dartmoor schleich (13873) 

Klacz czystej krwi arabskiej schleich (13908)

Klacz american saddlebred schleich (13912)

Na sesjach wychodzi fajnie :).



Teraz przejdźmy do konia arabskiego.
Mold to Arabian - Rearing którego wyrzeźbiła również Kathleen Moody i też został wprowadzony w 1998 roku.
Ten koń jest ogierem i otrzymał u mnie imię Amare. Jest maści karej Sabino. Odmiany ma na wszystkich czterech nogach.
Jak widać konik jest przedstawiony w pozycji dębowania.. trochę dziwnie to brzmi ale nie umiem tego inaczej określić x).
Nie ma kasztanów ani strzałek kopytnych. 

Z racji że konik jest przedstawiony w pozycji dębowania to podpiera się ogonem.
Ten model również ma uszy zwrócone w tył...
...i ponownie ma odmianę na łbie. Tym razem jest ona niereguralna i przechodzi w różowe chrapy.

Tak jak Standarbrid, Arabek również ma płaską klatkę piersiową.
Przy okazji odkryłam że może on również stać w taki sposób.

Z racji że ogier dębuje to jest odrobinę wyższy od innych SM'yków.

Źrebak AQH schleich (13854) 

Klacz kuca rasy dartmoor schleich (13873) 

Klacz czystej krwi arabskiej schleich (13908)

Klacz american saddlebred schleich (13912)

Na sesjach wychodzi bardzo ładnie.



Jak widzicie w tytule jest wspomniane jeszcze coś o małych zmianach na półka. Otóż chodzi o to że zlikwidowałam moją siodlarnię która zajmowała półkę pod końmi. A zrobiłam to nie po to żeby mieć  wolną półkę ale dlatego że uznałam że od nie dawna zbiera tylko kurz oraz dlatego że "zarwał" się mój wieszak na wszystkie siodła (a jest ich 10). Nie miałam gdzie ich podziać więc cały sprzęt wylądował w pudełeczku z przegródkami. Dzięki temu zyskałam półkę na której wylądowały ogiery i wałachy LB. Teraz stoją półkę pod klaczami zamiast obok nich. A na miejscu ogierów weszły CL'asiki i SM'yki. Trochę wyżej został sam Catch Me (chodź na dzień obecny nie jest już sam :D) który czeka na kogoś równego sobie. Teraz kilka fotek z nowego przemeblowania może łatwiej będzie to wam zrozumieć hah.




A jeszcze jedna sprawa, bo teraz mam kilka pomysłów na posty, dokładnie 3 i uda mi się napisać jeszcze tylko jeden z nich bo potem wyjeżdżam na wakacje. Wszystkie pojawią się na blogu ale nie wiem który był by na ten moment najciekawszy. Więc do wyboru jest opis kogoś równego Catch Me, przegląd zdjęć z sesji z której są zdjęcia chłopaków lub opis kolejnych 2 schleichów 2021.  Czekam na sugestie w komentarzach c:. A tym czasem "widzimy" się w kolejnym poście.

Pa

Komentarze

  1. Zakochałam się w standardbreedzie, mimo malutkich rozmiarów :3 Arabek też niczego sobie, ale widziałabym go raczej w innym malowaniu.

    Pozdrawiam,
    Riley

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Żyję! Powrót? - Nowy Custom

Zapowiedzi Schleich 2024 - Doczekaliśmy się!

Przegląd zdjęć marzec-wrzesień 2023