Misz masz nowych akcesorii + kilka zdjęć z lasu

 To będzie totalny misz masz....


Hej, witajcie dziś jak widzicie po tytule będzie misz masz moich w miarę świeżych akcesorii, bo ostatnio dostałam do nich "kopa" (który już raczej minął hah). I będzie też kilka zdjątek z lasu w którym robiłam zdjęcia pierwszy raz. Mam też troszkę zaległośći które mam zamiar opisać do końca wakacji więc posty będę 2 razy w tygodniu kiedy zaległości miną będą z powrotem raz w tygodniu. A teraz przejdźmy już do akcesorii.


Teraz mam zagwozdkę od czego zacząć... Może od muszki. Tak, takiej "prawdziwej" muszki której posiadaczem jest Nigero.

Od razu mówię ja nie zrobiłam tej muszki, chodź muszę się pogłowić nad jakąś techniką nad nią bo jest naprawdę fajna.
A skoro jej nie zrobiłam to skąd ona jest? Otóż znalazłam ją gdy byłam nie dawno na weselu.
Czy on nie wygląda jak pad młody? Cx
                                      
Ogólnie wziełam ją dla skali LB ale okazała się za duża. Na szczęście na CL'assicki jest idealna.


Kolejna rzecz to czapraki na skalę LB. zrobiłam 2 - skokowy i ujeżdżeniowy.
Tutaj dziewczyny w czaprakach i reszcie rzędów. 
Rząd skokowy. Komu wydaje się znajomy?
I (tak jak by) rząd ujeżdżeniowy. Tylko szkoda że nie mam siodła kroju ujeżdżeniowego.

Jak widać czaprak jest z pikowanego materiału, i jest obklejony włóczką, 



Skokowy jest zrobiony tak samo.

Tylko pasek idący od góry poszedł krzywo ;-;.

Następna rzecz to.... parasole. Tak, ja mam coraz bardziej szalone pomysły. 
Parasolki znalazłam na dnie szuflady biurka, i stwierdziła że fajnie będą wyglądać z modelami,
Pasują tylko na skalę LB. 

Czy to nie wygląda słodko?

Dalej zaczynamy zabawę ze sznurkiem, bardzo się z nim ostatnio polubiłam.
Tutaj halter z wodzami dla Catch Me.
Pierwszy jaki zrobiłam w życiu.
Zaplotłam również nachrapnik, bo jak robiłam bosal (który będzie trochę niżej) to dosłownie przez przypadek odkryłam łatwy i moim zdaniem fajnie wyglądający splot. 
Wodze są przypinane na haczyk do kółeczka, które jest wplecione w halter. Wodze można odpiąć i dzięki pętelce używać jak normalnego halterka.

A tu (nazywane przeze mnie) ogłowie sznurkowe, ponieważ nie ma pętelki ani tych "dwóch nitek" co od niej idą.
Tu również zaplotłam nachrapnik...
...i zrobiłam na tej samej zasadzie wodze.
Powyżej dokładne zbliżenie.

Następne w kolejce są owijasy. I pewnie niektórzy z was zastanawiają się dlaczego są one na Ez To Spot skoro go nie mam. 
A więc już tłumaczę, niektóre moje akcesoria (pokazane w tym poście) otrzymała Maja ze Stajni Anagory (klik) a z racji że zapomniałam zrobić im zdjęć przed oddaniem...
 ...postanowiłam wsiąść na rower, (bo daleko nie mam) i pojechać zrobić dokładne zdjęcia specjalnie do tego posta. Po drodze złapał mnie jeszcze deszcz, ale na szczęście prawie go nie było czuć.
Kolejne dwie pary (a właściwie cztery x) ) owijek możecie kojarzyć z mojego tutorialu na owijki (klik) więc nie ma co tu dużo o nich pisać.


Ta zieleń wygląda na Nigero jak odblaskowa XD.

Były parasole, były owijki, były czapraki to przyszła i pora na moje pomponowe wianki (na które też jest tutorial klik).
Puki co zrobiłam tylko trzy takie, bo dzięki regulacji pasują na większość modeli.
Pierwszy dla Adijaszki (moje przezwisko, nie wiem z kąd ja to wziełam heh).


Drugi dla Tor'a.
(on też należy do Stajni Anagory)


A ostatni dla wszystkich LB'iaków.

I doszliśmy do ostatniej "grupy" akcesorii na dziś - bosali. Wzorowałam się głównie na takich z gry Star Stable Online (poniżej kilka przykładów), lecz trochę dopasowałam się też do modeli.






Jako pierwszy białoczarny bosal z białymi wodzami. 
Niestety pasuje tylko na Nigero.
Jak widzicie znów jest pleciony nachrapnik, no cóż odkryłam tak naprawdę swój sposób na niego i bardzo mi się spodobał.

Kolejny jest białoniebieski.

Jak pierwszy raz przymierzyłam go na Catch Me to stwierdziłam że z konia skokowego prawie zrobiłam indjańskiego...
...co nie zmienia faktu że mu w nim "do pyska".
Elegancki, cały biały.
Tu miałam podobne stwierdzenie jak do Catch Me 
Zbliżenie na nachrapnik ^^.

A tu wersja czarnobiała ale z czarnymi wodzami.
Którą wolicie?

(model należy do Stajni Anagory)

A tu pierwotna wersja bosala.
Jak możecie zauważyć mamy tu inny nachrapnik.
(kolejny model Stajni Anagory hah)
Zrobiony bardzo dziwną techniką.
I na koniec kilka zdjęć z króciutkiej i malutkiej sesji ze sprzętem w towarzystwie Stajni Anagory. Te poniżej są akurat jej, moje są np. te z wiankami.



A na sam koniec kilka zdjęć zrobionych przy okazji "wycieczki" rowerem, miałam tylko 4 modele ze sobą.. ale obiecuję że tam wrócę. 







(Hm.. a co to za pan? odpowiedź w kolejnym tygodniu....)






A więc to koniec na dziś. Mam nadzieję że wam się podobało, możecie pisać co spodobało się wam najbardziej. 
Do napisania w kolejnych postach, paa.


Komentarze

  1. Bardzo ładne, schludne i estetyczne akcesoria:)
    Najbardziej podobają mi się czapraczki i ogłowia sznurkowe. Przez ten post aż mnie wzięło żeby wreszcie też wziąć się za sprzęt, bo już nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz robiłam XD
    Zdjęcia z wycieczki są super, świetny jest ten taki „zielony tunel” z drzew:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Żyję! Powrót? - Nowy Custom

Zapowiedzi Schleich 2024 - Doczekaliśmy się!

Przegląd zdjęć marzec-wrzesień 2023