Nowy fiord - pierwszy safari i schleich

 Hej!

Tak jak obiecałam dziś przedstawię wam moje nowe nabytki. Paczkę zamówiłam w jednym z moich ulubionych sklepów czyli Figureczki.pl, swoją drogą bardzo polecam ^^. I przyszedł do mnie kolejny model rasy fiordzkiej (bo jak kiedyś wspominałam jest to moja ulubiona rasa i przy możliwych okazjach kupuję modele właśnie tej rasy, w sumie trochę szkoda że jest ich tak mało) i przy okazji mój pierwszy model od firmy Safari LTD oraz schleich na którego polowałam od niedawna. A więc przejdźmy do koników.

A więc jako pierwszemu przyjrzyjmy się fiordowi ^^.
Szczerze? Jak przeglądałam modele kilka miesięcy temu myślałam że wygląda jak taki z Playmobil, LEGO itp. ale dopiero nie dawno przyjrzałam mu się jeszcze raz i spodobał mi się na tyle że postanowiłam go kupić. 
Trochę ma dziwne cieniowane na nogach, ale nie wygląda to tak super najgorzej. 
Z tą linią na zadku już przybył. Na ciele nie jest wogule cieniowany.
Trochę szkoda że kopytka są nie pomalowane.
Brak mi tu pręgi grzbietowej, która u tej rasy idzie od grzywy aż do końca ogonka.
Jak widać powyżej ogierek ma na trzech kopytach strzałki a na jednym nie ma x). Na tym bez jest jakiś napis. Za to wszystkie cztery nogi nie mają kasztan.
Na pyszczku są żyłki. 
I jest mega słodka puchata grzywka :D.
Model nie ma jeszcze imienia, może ma od jakieś propozycje?
Ogon jest troszkę niepoprawny ponieważ powinien iść tam tylko pasek a nie takie dwie plamki, ale cóż.

Żyłki są też na brzuchu.. i chyba na nogach ale nie jestem pewna a nie mogę tego teraz sprawdzić.

Co do wielkości, jest jak przeciętny koń firmy CollectA.


Źrebak AQH schleich (13854) 

Klacz kuca rasy dartmoor schleich (13873) 

Klacz czystej krwi arabskiej schleich (13908)

Klacz american saddlebred schleich (13912)

I jeszcze zdjęcie z sesji. Muszę przyznać jest to fotogeniczny konik, oprócz tego pasują do niego wszystkie kolory i świetnie robi się na niego akcesoria.


A teraz przejdźmy do drugiego ogiera tym razem rasy shire od firmy schleich.

I czy tylko mi rzuciło że stoi on tylko na trzech nogach gdy teoretycznie schleichy stoją na czterech? Po chwili zastanowienia doszłam do dwóch wniosków, nie wiem który jest prawdziwy. Sami oceńcie. 1. Koń jest zrobiony z gumy która "lepiej" trzyma się podłoża i jest stabilniejszy. 2. Koń jest zrobiony z lekkiej i delikatnej gumy która nawet jeśli upadnie dziecku np. na stopę to nie będzie go boleć. Tak czy siak moim zdaniem schleich powinien robić więcej koni z bardziej.. naturalnym ustawieniem nóg. Zwłaszcza jak jakaś ma być w powietrzu.
Na powyższym zdjęciu widać bardzo dobrze fajny odcień jego maści. 
Ogierem ma wszystkie strzałki kopytne niestety ani jednego kasztana.
Shire akurat ma już imię - Shadow, myślicie że mu pasuje?
Dawno nie widziałam tak fajnie (dla kolekcjonerów) zrobionych napisów. 


Róż na chrapkach :).
Bardzo podoba mi się ta grzywa tak w sumie sama nie wiem dokładnie czemu.
I znalazłam nawet kilka żyłek *.*.

Jeśli chodzi o wielkość, nie jest on wysoki ani grubi ale za to jest dość długi.

Źrebak AQH schleich (13854) 

Klacz kuca rasy dartmoor schleich (13873) 

Klacz czystej krwi arabskiej schleich (13908)

Klacz american saddlebred schleich (13912)

On też jest bardzo fotogeniczny :D.


Piszczę czy macie kogoś z tej dwójki lub czy macie je na oku. 
Do następnego.
Paa! 

P.S.
W poniedziałek pół roku bloga :x.

Komentarze

  1. Co do ogiera Schleich… to jest jeszcze ta stara generacja Schleichów, które jeszcze wyglądały w miarę przyzwoicie. Ale to fakt, ma trochę inny materiał niż inne Schleichy, przynajmniej ten mój (u mnie nazywa się Grzmot c:).
    Fiord… jego bym wzięła zdecydowanie na customa, nie darowałabym mu cx
    Mi najzupełniej obojętnie! Może być np. druga opcja z hh :D
    Pozdrawiam! :)

    PS. Dzisiaj jest pół roku? W takim razie gratulacje i życzę Ci, aby weny Ci nie zabrakło jeszcze długooo! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, i jeszcze starsza generacja schleichów powinna się (kiedyś) ciągnąć, (teraz) ciągnąć, i (jeszcze dalej) ciągnąć.
      Też mu Grzmot bardo pasuje :).
      Fiord, na customa też okej. Ale ja mam słabość do tej rasy. Poza tym jestem świetny do przymierzania i tworzenia akcesorii.
      Tak, to dziś. Właśnie teraz dopinam na ostatni guzik specjal z tej okazji.
      Pozdrawiam również

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Żyję! Powrót? - Nowy Custom

Zapowiedzi Schleich 2024 - Doczekaliśmy się!

Przegląd zdjęć marzec-wrzesień 2023