Życzenia noworoczne na rok 2022, mini podsumowanie roku i nowości, nowości, nowości!

 Cześć!

Wpadam aby złożyć wam życzenia noworoczne, troszkę podsumować rok i w końcu pokazać wam nowości (bo sporo ich) które cięgle nie mogę opisać.


A więc, chciała bym wam życzyć, spokojnego ale nie za bardzo, miłego, przepełnionego wesołymi chwilami roku. Aby nie brakowało wam materiałów i pomysłów przy modelach. Wielu sukcesów. Wszystkim rozwijania, bądź (jeśli jeszcze go nie ma) hobby. Wszystkiego naj naj, i co tam jeszcze chcecie.

Źródło zdjęcia w tle: https://pixabay.com/pl/images/search/fajerwerki/


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeśli chodzi o podsumowanie roku moimi oczami to, jedna z lepszych rzeczy jest start w zbieraniu skali traditional, i progress w akcesoriach. Obydwie rzeczy można zobaczyć w tych postach:

Posty o moich TR'adach: 

Catch Me 

Adiah HP 

+ Jeszcze ktoś, kogo muszę opisać.. więcej o tym w dalszej części posta.

Akcesoria - klik 

Oprócz tego do kolekcji doszło nawet nie wiem ile modeli jednak sporo. 

Wyszło spod mojego pędzla parę customów. Z których większość leży w szufladzie i czeka na ponowne wpadnięcie pod pędzel.

I na początku tego roku przecież założyłam bloga! Kiedy to zleciało.. a właśnie skoro o tym mowa w lutym minie rok.. pełny rok. Macie jakieś propozycje postu specjalnego z tej okazji?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A teraz chciała bym wam pokazać nowości w kolekcji z okresu wrzesień-grudzień, bo średnio mam wenę ich opisywać a chciała bym wam je pokazać. Skoro wszystkie mam już od dość dawna możecie w komentarzach powiedzieć czyj opis przeczytacie najchętniej, a może chcecie kogoś z nich kupić i chcecie go obejrzeć? Bo nie wiem kogo opisać pierwszego. Postaram się poukładać chronologicznie od kiedy kogo mam i powiedizec parę słów, przepraszam za światło ale w zimę jak wiadomo trudno o naturalne światło. No dobra a więc lecimy!

1. Snow,

Custom którego otrzymałam od Stajni Anagory, z okazji urodzin. Swoją drogą dziękuję bardzo ♥️.


2. Bluey

Prezent urodzinowy, możecie go kojarzyć z mojego pierwszego postu, gdzie stwierdziłam że nie jest ładny i nie znajdzie się na mojej półce. Jednak gdy zobaczyłam więcej jego zdjęć zakochałam się autentycznie i oto jest :D.


3. (Brak imienia, możecie dawać propozycje w sumie)

Kolejny prezent urodzinowy. Poprosiłam o niego wręcz w ciemno, ale jest świetny. Piękny i delikatny, nawet dostał swoje cordeo.



4. Kisiel

Mogliście go zobaczyć w poście z sesji ze spaceru. Jest to breyer Stablemates suncatcher, malowany przeze mnie. Nie wiem czemu ale zachciało mi się.. jednorożca XD, więc kupiłam Kisiela. Czemu ma na imię Kisiel? Bo farby to totalny kisiel w kolorze, konsystencji i podczas nakładania. Pozatym spontaniczne imiona wymyślane od takich spraw najlepiej pasują do konia. 


5. Ana

Wraz z poprzednim konikiem kupiłam Anę. Była okazja a jest naprawdę ładna. Trochę też jest tu bo miałam wysyłkę za darmo x).


6. Mirelle

Nie wiem jak się pisze to imię jest z francuskiego i tak mi się nasunęło na myśl. Klaczka jest prezentem od wuja i cioci z Niemiec. 


7. Goldrose

Kupiona za bon który dostałam do Rossmana. No cóż kosmetyków nie lubię a bon nie może się zmarnować :).


8. Rudolf
Jak mówiłam bon nie mógł się zmarnować. Inne modele koni mnie nie zauroczyły więc kupiłam jego. Jest mega słodki zaczęłam mu robić uprząż do sań jednak nie skończyłam przed świętami. Poczeka na za rok, wtedy wam ją przedstawię.

9. Sun

Prezent świąteczny, nie spodziewałam się że będzie aż tak zjawiskowo urokliwy. Już go widzę na sesjach zdjęciowych i do robienia jakiś akcesorii. Można go też zobaczyć na zdjęciu z fajerwerkami trochę wyżej.


10. Hakiri

Uwielbiam ją jest cudowna. Widzę ją jako konia indiańskiego ostatnio spodobały mi się te klimaty. Imię wymyśliłam sama nawet nie wiem czy takie instnieje ale pasuje do niej. Na razie z akcesorii otrzymała elegancki naszyjnik (?). Nie miało być to naszyjnikiem ale tak wygląda. Nie mogę się doczekać aż porobię na nią halterki.



11. Voyer 

Tak, kolejny TR'ad. O to mi chodziło trochę wyżej. Mam go od listopada ale umieszczam na końcu w sumie nie wiem czemu. Od dawna był moim największym marzeniem modelowym, i w końcu go mam! I jestem w 7 niebie że zdążyłam przed końcem roku bo z 2022 zostanie od wycofany. 


I to wszystko dziś. 

Do napisania w 2022, i jeszcze raz Szczęśliwego nowego roku 🎆!

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego ! Życze Ci wszystkiego co najlepsze w nowym roku.
    PS. Piękne imiona wymyślasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Chyba było jescze coś w stylu Hakima ale nie mam pojęcia, Hakiri brzmi.. bardziej optymistycznie XD.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku! :D Śliczne te Twoje nowe zdobycze, najbardziej spodobał mi się custom od Anagory, mam nadzieję, że zrobisz mu kiedyś więcej zdjęć. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stajnia Anagora - na jakim modelu ten custom był? ❤ Nie mogę zgadnąć! A ciekawość mnie zżera. 🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę bardzo spóźnione wszystkiego najlepszego w nowym roku!!D Gratuluję tylu zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Żyję! Powrót? - Nowy Custom

Zapowiedzi Schleich 2024 - Doczekaliśmy się!

Przegląd zdjęć marzec-wrzesień 2023