Odpowiedzi do Q&A, pierwsze "ciepłe" zdjęcia i moje glindzenie ;)

Hej, hej!

Nadal nie mam weny na opisy modeli. Nie chce mi się opisywać który ma kasztany który nie i o tych wszystkich szczegółach. Czysto teoretycznie mogła bym wam dać same dokładne zdjęcia ale po 1. Będzie to nudne po 2. Po co mam coś robić gdy nie mam weny i nie będzie to miłe w czytaniu +  coś ciekawego co ludzkie oko na pierwszy rzut nie zauważy będzie nie "podkreślone". Więc jescze trochę poczekamy na opisy modeli, aktualnie zaczęłam coś o Kisielu ale kiedy to zaczęłam i kiedy skończę to nie wiem.  

Myślałam też o zmianie nazwie tylko dlatego że zauważyłam że powoli wszystkie stajnię zmieniają nazwę na coś lepszego a stajnie jakie zostały tak jakby opisują jazdy.  Nie wiem. Możecie dać jakieś propozycje czy porady w komentarzach. 

Z mojego glindzenia to chce jeszcze pokazać wam halterek i wodze (5 razy za długie...)  które ostatnio zrobiłam. Miał być on do rzędy do jazdy naturalnej jednak pad nie wyszedł totalnie. Aktualnie wymyśliłam nówka technikę i będziemy próbować! A halterek okazał się cudny więc dostał się Mirakelowi, kto powiedział że ogiery nie mogą w różu? 








Chodź na Q&A nie było zbyt dużo pytań, to i tak już odpowiem na te co są. Oczywiście nadal można pytanka dopisywać w komentarzach pod poprzednim postem KLIK! odpowiedzi dopisze wtedy tutaj a ja lecę z odpowiedziami ^^.

1. Co planujesz robić w przyszłości?

Nie mam pojęcia. Rozważałam wiele opcji w życiu od weterynarza przez nauczyciela do projektanta wnętrz. Aktualnie stoi na koniach ale nie mam typowego kierunku w tej dziedzinie. Zobaczymy jescze rok mam żeby wybrać szkołę. 

2. Jak wyglądałby Twój wymarzony model?

Hm na pewno był by to fiord. Z takich dostępnych (chodź dla mnie akurat nie dostępnych) na pewno była by to Astrid od Breyer. A tak to nigdy o tym nie myślałam.

3. Jakie były Twoje najlepsze wakacje?

W 2019 w Grecji, i w 2020 w Chorwacji. Ale tylko dlatego że przywiozłam piękne zdjęcia modeli. Po atrakcjach oceniać nie umiem bo każdy region i kraj ma inną kulturę. W jednym fajne to a w innym coś innego i nie da się tego porównać. 

4. Jakie jest Twoje największe marzenie (nie musisz odpowiadać C: )?

Aktualnie nie mam. Nie jestem typem marzyciela. Zamyślać się lubię to prawda ale marzyć to tak raz na rok.

5. Masz jakieś congi w kolekcji?

Congi jako congi nie. Chyba że liczyć te podwójne modele z collecty np. kucyki sztlandzkie. Jednak mam taką trochę inna conge która sobie wymyśliłam (jeśli można to tak nazwać). Polega ona na tym że bardziej skupiam się na jednej rasie modeli z różnych firm niż na kółkach. Ja kolekcjonuje oczywiście fiordy <3.


6. Czy jesteś zadowolona ze swojej kolekcji?

Tak, jednak chciała bym bardziej wydajne półki które da się lepiej zagospodarować aby wszystko lepiej wyglądało wizualnie. Tak to bardzo podobają mi się modele które do niej należą.


7. Czym się interesujesz poza modelami?

Latem rolki. Zima łyżwy.

8. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?

Z wyglądu jesień. Jednak po względem pogody i atutów, możliwości - lato .

9. Najlepszy konik w kolekcji to...

Oczywiście Mirakel



10. Jaka jest twoja ulubiona książka?

Nie czytam nic prócz lektur nie lubię. Jednak z tego co kiedykolwiek przeczytałam to "Nowy koń Klary"

11. Ulubiony przedmiot szkolny?

Biologia

12. Opisz swojego wymarzonego konia (prawdziwego!)

Siwy, wysoki, spokojny, idący do przodu jednak trochę wymagający, z miękką technika skoku. Ogólnie jestem zakochana w stajennym Tamburynie tylko jest to chyba koń którego trzeba najmocniej pchać że wszystkich u mnie w stajni. 



13. Jaka jest twoja ulubiona księżniczka Disney'a?

Kiedyś bardoz lubiłam Aurorę. Teraz chyba bardziej klimaty Meridy i Vajany.

14. Masz plany na tegoroczne wakacje?

Jasne! Na pewno rozkręcić modele a z nie modelowych uwaga uwaga nauczyć się przekładanki na rolkach. Nauczyłam się e tym roku na łyżwach to postanowiłam że w wakacje ochraniacze i jedziemy na rolkach (podobno jest trudniej, obym się nie zabiła).


A na koniec wrzucam wam zdjęcia z ostatniej sesji. Korzystałam z przecudownej pogody i jestem nawet zadowolona 🤩. A najbardziej z mojego minny wichnes który pierwszy raz zdjęcia miał.






























Chyba wszystko co chciałam powiedzieć. Koniecznie odezwijcie się w komentarzach.

Obym jak najszybciej znój tu wpdała. 

Do następnego posta! ♥️

Komentarze

  1. Ile centymetrów ma mniej więcej klaczka luzytańska Collecta deluxe? Ja nie mam pytań, te w poście w zupełności mi wystarczą ��
    Milky Way❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kłębie około 14 cm.
      Od uszu do ziemi około 15.
      Od uszu do początku ogona (w koni prostej) około 20.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Żyję! Powrót? - Nowy Custom

Zapowiedzi Schleich 2024 - Doczekaliśmy się!

Przegląd zdjęć marzec-wrzesień 2023