Zdjęciowa aktualizacja, z aparatem!

 

Witajcie kochani!

(Znów...) Mnie tu dawno nie było. Tym razem przerwa spowodowana była moim życiem prywatnym. 

Jednak zajmijmy się postem. Chce zaprezentować wam zdjęcia z aparatu. Co prawda już trochę wiekowego jednak efekt (z pomocą programu) jest lepszy niż telefon.

Testowałam go już ponad rok temu na kilku plenerowych sesjach. Strasznie naświetla zdjęcia jednak marudzić nie mogę bo wychodzą naprawdę spoko. Dziś odkopalam i zabrałam te zdjęcia. Dodatkowo znalazłam program do obrabiania z którym świetnie mi się współpracuj. I w ten o to sposób są gotowe do przedstawienia tu!

Ale najpierw zaległe sesje z telefonu. Te również przeszły poprawki w programie (lepsze lub gorsze). A więc zaczynajmy!

 7 czerwiec 2022:

Umówmy się skąpa jestem w wybieraniu najlepszych zdjęć :').
Jeden z moich nowych modeli klacz Tennessee Walker od schleich. Randomowo złapana w sklepie jednak jest bardzo urocza haha. 
A tu przed wami kolejny nowy model - Rudy. Aktualnie mój ulubiony model. Konkretnie jest to Breyer Classic Australian Stock Horse. Urzekł mnie wszystkim. I coś mi się wydaje, że następny post może być z jego opisem.
Znany już appalossa. Jak zawsze robił figle z naświetleniem jednak kochany Lightroom odratował sprawę.
A tu Rudy w całej okazałości :P. W sumie nie wiem czemu go tak nazwałam ale trzeba przyznać, że mu pasuje. Chyba XD

2 lipca 2022:
Dzięki bloggerów startujemy od mojego ulubionego zdjęcia. Wspominałam, że ten ogier wychodzi bajecznie na zdjęciach?
A tu fotka z zapożyczonym od siostry debujacym ogierem papo. Trzeba przyznać niezły z niego skoczek. A ja muszę zainwestować w dębującego konia  po więcej takich fotek.
Chill na padoku w moim nawet udanym halterku.
A na koniec ponownie bezimienna w westernie w którym nieźle się odnalazła.


A teraz przechodzimy do aparatu!

4 maja 2021:
Cóż ja mogę powiedzieć? Jak na swoje lata temu aparat robi naprawdę fajne zdjęcia. To prawda trzeba je odrobinę poprawić jednak mnie to nie przeszkadza i myślę, że dobrze będzie mi się z nim współpracowało ^^.
Dlaczego te zdjęcia są z tak odległej daty? Gdyż 1) genialnie o nich zapomniałam 2) wypadało się o douczyć i ogarnąć to i owo.

Czasem przesadziłam z obróbką to fakt ale dopiero się uczę więc musicie mi wybaczyć. Nie długo to ogarnę ;).


21 sierpień 2021:
Myślałam, że ta sesja jest starsza tak czy siak ci panowie tworzą świetny duet moim zdaniem.
Chyba moje ulubione zdjęcie z dziś.
Mama, z ciekawskim źrebaczkiem. Te zdjęcia wyszły ciut za ciemno i trochę pojechałam z ziarnem... Ups

A tu duet chłopaków część 2 :).

I mama że źrebaczkiem część 2 tym razem mamy fiordziki.

Gdyby kogoś interesowała stajnia - jest to stajnia od Collecty, opis jej poświęcony KLIK!

To zdjęcie powyżej też bardo lubię ^^.



Na dziś to tyle. 
Dajcie znać które zdjęcie spodobało wam się najbardziej!
A ja się żegnam, bo niedługo lecę do prawdziwych koników.

Papa!  

Komentarze

  1. Bardzo fajna sesja zdjęciowa. Niektóre zdjątka ciut ciemne wyszły, ale zawsze można jeszcze pobawić się programami. Ja również używam do swoich lightrooma ;) Jeśli chodzi o zdjęcie, które mi się najbardziej podoba to chyba będzie to 1 z klaczą tennessee walker.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak to mówią praktyka czyni mistrza haha.
      Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Mi najbardziej do gustu przypadło zdjęcie ogiera/wałacha appaloosy. Och no i należą Ci się pochwały, bo widać progres w Twoich zdjęciach! Oczywiście są lepsze i gorsze ujęcia, ale nawet najlepsi takie robią. Mam nadzieję, że do końca wakacji jeszcze odpoczniesz, nie przejmuj się telefonem!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤️. To są jedne z tych słów które naprawdę potrafią poprawić mój dzień 🥰.
      Pozdrawiam również!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Żyję! Powrót? - Nowy Custom

Zapowiedzi Schleich 2024 - Doczekaliśmy się!

Przegląd zdjęć marzec-wrzesień 2023